5η Περίοδος Επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου Τ.Π.Ε.

Καλούνται τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) του Μητρώου Κ.Σ.Ε. της Πράξης «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο,
να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα, με τίτλο «Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. (Β1 επίπεδο Τ.Π.Ε.)» κατά την 5η περίοδο επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε., με προβλεπόμενη έναρξη στα τέλη Μαρτίου 2019, για εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.
Με την εφαρμογή χαρακτηριστικών «μεικτού μοντέλου» επιμόρφωσης σε μεγάλο ποσοστό του συνόλου των προγραμμάτων και την αξιοποίηση ειδικής πλατφόρμας για την υποστήριξη σύγχρονων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών συνεδριών, δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξάρτητα από τον τόπο που υπηρετούν, όπως για παράδειγμα σε εκπαιδευτικούς από νησιωτικές περιοχές, περιοχές με έλλειψη επιμορφωτών και εν γένει περιοχές, στις οποίες για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι εφικτό να υλοποιηθούν αρκετά προγράμματα «παραδοσιακού μοντέλου» (αποκλειστικά δια ζώσης επιμορφωτικές συνεδρίες) για να καλύψουν τις επιμορφωτικές τους ανάγκες, καθώς και σε αποσπασμένους στο εξωτερικό εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε ελληνικά σχολεία της ομογένειας.
Η υποβολή αιτήσεων των ΚΣΕ γίνεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://e-pimorfosi.cti.gr/mis, με χρήση των κωδικών πρόσβασης που έχουν ήδη αποκτήσει οι Υπεύθυνοι των καλούμενων Κ.Σ.Ε., το αργότερο μέχρι την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019.
Το πλήρες κείμενο της Πρόσκλησης είναι διαθέσιμο ΕΔΩ.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες του Πληροφοριακού Συστήματος για την υποβολή αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος των ΚΣΕ περιλαμβάνονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης που είναι διαθέσιμο ΕΔΩ.
Για άμεση ενημέρωση, διευκρινίσεις, καθώς και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τις διαδικασίες της Πρόσκλησης και τη διεξαγωγή των προγραμμάτων, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκέπτονται την Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
ώστε να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις και τις συχνές ερωτήσεις που δημοσιεύονται εκεί ή/και να υποβάλλουν τυχόν ερωτήματα ηλεκτρονικά στην υπηρεσία υποστήριξης Help Desk της Πράξης ΕΔΩ.

Γνωστοποιείται ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία επιλογής των 300 νέων επιμορφωτών (Π647/4-6-2018 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄ Επιπέδου ΤΠΕ) της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου ΤΠΕ)», η οποία διενεργήθηκε από την προς τούτο ορισθείσα Επιτροπή Αξιολόγησης. Οι οριστικοί κατάλογοι επιτυχόντων – επιλαχόντων, καθώς και άλλες πληροφορίες σχετικές με τη διαδικασία επιλογής και την εκπαίδευση των επιμορφωτών (κατάλογος των υποψηφίων που αποκλείστηκαν λόγω μη πλήρωσης των ελάχιστων προϋποθέσεων συμμετοχής, οι αποφάσεις της Επιτροπής επί των ενστάσεων που υποβλήθηκαν κ.α.) διατίθενται στους υποψηφίους εδώ, με χρήση των κωδικών που χρησιμοποιήθηκαν για την υποβολή των αιτήσεων.
Η εκπαίδευση των 300 νέων επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει το Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019. Η εκπαίδευση θα υλοποιηθεί από ένωση 9 Πανεπιστημιακών Κέντρων Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ), τα οποία είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, με επί κεφαλής το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Θα ακολουθηθεί το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης, που περιλαμβάνει σύγχρονες εξ αποστάσεως επιμορφωτικές συνεδρίες με χρήση ειδικής πλατφόρμας, ασύγχρονες δράσεις και μικρό αριθμό διά ζώσης επιμορφωτικών συνεδριών που θα λάβουν χώρα στις εγκαταστάσεις των ΠΑΚΕ σε πανελλαδικό επίπεδο.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να ενημερωθούν από το αναλυτικό μήνυμα που θα λάβουν στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους (στη διεύθυνση email που δήλωσαν κατά την εγγραφή τους στο Πληροφοριακό Σύστημα του Έργου).

Σχόλια